• رو تیتر: محبوبه کرمی بخشدار کیش خبر داد؛

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان، روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، محبوبه کرمی بخشدار کیش در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یک‌شنبه ۱۵ مرداد ماه، با دستور وزیر محترم کشور آغاز شد و از روز دوشنبه ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام متقاضیان انجام خواهد شد و متقاضیان می‌بایست ثبت‌نام خود را طی ۷ روز از تاریخ ۲۷  مهر ماه سال جاری نهایی کنند.

وی افزود: به استناد اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید از روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ تا روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ به مدت ۷ روز، از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir به لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، درخواست خود (پیش ثبت نام) را ثبت کنند.

بخشدار کیش تاکید کرد: متقاضیانی که در مهلت مقرر در سامانه مذکور، درخواست خود را ثبت نکنند، یا شناسه رهگیری دریافت ننمایند و یا مطابق بررسی­ دستگاه­‌های مربوطه، شرایط داوطلب شدن را نداشته باشند؛ نمی‌توانند در مرحله بعد، به‌ عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات نماد مردم سالاری است و همواره  برای کشور ما حائز اهمیت بوده است؛ لذا  برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، منویات و راهبردهای مدنظر مقام معظم رهبری درخصوص اجرای سیاست‌های اجرایی ناظر بر مؤلفه‌های چهارگانه "مشارکت، سلامت، امنیت، رقابت" انتخابات محقق شود و شاهد انتخاباتی باشکوه با مشارکت و حضور حداکثری هموطنان عزیز و مردم نجیب و شریف بخش کیش باشیم.

کد خبر : 4062
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.