• رو تیتر: مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش خبرداد:

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از اعلام آمادگی جامعه در راستای همراهی و مشارکت در طرح خیران بهزیستی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدارآریا از روابط عمومی جامعه بازاریان کیش، در دیدار سرپرست اداره بهزیستی کیش با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش که به مناسبت سی و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی انجام شد، رحمان سادات نجفی ضمن تقدیر از خدمات ارائه‌ شده به جامعه هدف در جزیره کیش توسط بهزیستی آمادگی خود را در راستای مشارکت در طرح‌های خیریه‌ای و کمک به جامعه هدف ساکن در جزیره اعلام کرد.

رحمان سادات نجفی با اشاره به استقبال فعالان اقتصادی و کارآفرینان جزیره از ظرفیت منابع انسانی موجود در خانواده های مددجویان بهزیستی با اولویت قراردادن جذب و بکارگیری آنان ، اظهار امیدواری کرد با حمایت خیرین از مددجویان بهزیستی ، در آینده نزدیک شاهد خارج شدن این افراد از چرخه حمایت مادی و خود اشتغالی ایشان باشیم.

 سرپرست اداره بهزیستی کیش نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های بهزیستی در جزیره کیش بر موضوع خیر جمعی و مشارکت‌های مردمی تاکید کرد .

محمدرضا حیدرهایی با اشاره به سکونت ۱۸۰ معلول و ۵۰ زن سرپرست خانوار در جزیره کیش ،  استفاده از ظرفیت خیرین در رسیدگی به امور خانواده‌های دارای فرد معلول و همچنین زنان سرپرست خانوار را نیازمند  توجه و نگاه ویژه‌ دانست.

وی همچنین از اعمال معافیت ها و مشوق های مالیاتی در بحث حمایت و بکارگیری مددجویان بهزیستی خبر داد.

در پایان این نشست ، سرپرست اداره بهزیستی کیش با اهدا لوح تقدیر به مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ، از حمایت های جامعه اقتصادی کیش از مددجویان بهزیستی قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4096
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.