امام جمعه کیش با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت در منطقه گفت: امروز جبهه مقاومت به اقتداری رسیده که حتی خط مقدم آن می‌تواند رژیم صهیونیستی را به دوره عصر حجر بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» درخطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: رژیم صهیونیستی امروز حتی توانایی درگیری با خط مقدم جبهه مقاومت را ندارد و از این اقتدار نیروهای جهادی در هراس است.

وی‌ با بیان اینکه جمهوری اسلامی به عنوان محور جبهه مقاومت در اوج اقتدار خود قرار دارد، افزود: دشمنان حتی جرات چپ نگاه کردن به نظام اسلامی‌ را ندارند.

امام جمعه کیش ادامه داد: همگان به یاد داریم که در دوره پهلوی، استکبار جهانی تصمیم می‌گرفت که چه کسی بر ایران حکومت کند و هر زمانی تمایل داشت ایران را اشغال می‌کرد؛ اما امروز شرایط متفاوت شده و آنان در برابر اقتدار نظام اسلامی سر خم می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی برای تامین منافع شخصی خود به هر جنایتی دست می‌زند، بیان کرد: حضور امریکا در افغانستان نمونه بارزی برای آن است که دستاوردی جز خون ریزی، جنایت و خرابی بر جای نگذاشت و این کشور را در نهایت به طالبان سپرد.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» در ادامه خواستار بازگو کردن دستاوردهای علمی، پزشکی و نظامی ایران از طریق رسانه‌ها برای فارغ آمدن به سیاه نمایی‌های دشمنان شد.

وی با بیان‌ اینکه «مشکلات موجود را می‌بینیم و لمس می‌کنیم»، گفت: مشکلات در دوره پیامبر اسلام نیز وجود داشت، امروز وظیفه همگان است که برای حل مشکلات تمامی تلاش خود را به کار گیرند و ایستادگی کنند.

امام جمعه کیش، نظام اسلامی را نظام امید و بشارت دانست و افزود: پیروزی حق بر باطل وعده الهی است و در نهایت استکبار محکوم به نابودی خواهد بود.

کد خبر : 4162
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.