• رو تیتر: امام جمعه اهل سنت کیش تاکید کرد:

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به نقش مهم رسانه در توسعه گفت: رسانه با نقش آفرینی مهم در سلامت فکری و فرهنگی جامعه، مسیر توسعه را هموار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، «یعقوب شمس» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت کیش، روایت حقیقت را رسالت اصلی خبرنگاران عنوان کرد و افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار باید زبان گویای جامعه باشد، اضافه کرد: رعایت اصل انصاف، عدل، اخلاقی و امانت داری از ویژگی‌های یک رسانه مردمی است.

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به شهدای خبرنگار، بیان کرد: بسیاری از اتفاقات مهم کشور همچون دفاع مقدس با قلم و روایت خبرنگاران در تاریخ جاودان شد.

وی در ادامه با اشاره به قرارگیری در هفته دولت، گفت: این هفته فرصتی باشد تا دولت عمکلرد موفق خود را در رسانه‌ها بازگو کند.

شیخ «یعقوب شمس» همچنین در رابطه با روز پزشک، اظهار کرد: پزشک آرامش بخش جان و روان مردم است و باید به مشکلات مربوط به این قشر زحمت کش درکیش پرداخت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4163
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.