امام جمعه کیش گفت: هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: قذافی در لیبی، صدام در عراق، مبارک در مصر، اشرف غنی در افغانستان و این اواخر زلنسکی در اوکراین به آمریکا اعتماد کردند و آخرشان سقوط بود.

وی با بیان اینکه اوکراین در اوایل دهه ۹۰ میلادی با داشتن ۱۰۰ کلاهک هسته‌ای و چندین فروند هواپیمای دور برد سومین قدرت هسته‌ای دنیا بود فریب آمریکا و انگلیس را خورد و با تحویل تسلیحات به آنان به امید حمایت در روز‌های سخت، اکنون در صحنه نبرد تنها مانده است.

امام جمعه کیش افزود: جمهوری اسلامی ایران است با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استقلال در قله عزت و اقتدار ایستاده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی سه ماه است عملیات زمینی در غزه را به بهانه نابودی حماس آغاز کرده است اما با پایداری جبهه مقاومت، برای بار دیگر پس از عملیات طوفان الاقصی شکست خورد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درصدد ترمیم آبروی از دست رفته اش است، افزود: در جنگ غزه ۹ هزار سرباز رژیم صهیونیستی دچار جراحات و صدمات روحی روانی شده اند و هرچه جنگ غزه طولانی شود نابودی صهیونیست‌ها نزدیکتر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز به سفر‌های دوره‌ای وزیر امورخارجه آمریکا به کشور‌های منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا می‌خواهد راهی برای برون رفت رژیم صهیونیستی از باتلاق غزه پیدا کند و در حال رایزنی با برخی کشورهاست و صهیونیست‌ها هم برای انحراف افکار عمومی از جنایات خود در غزه دست به ترور فرماندهان محور مقاومت و عملیات‌های تروریستی می‌زنند، اما بدانند در مهلکه‌ای که خودشان ایجاد کرده اند فرو خواهند رفت.

امام جمعه کیش با تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد امام محمد باقر علیه السلام به بهره گیری از برکات این ماه توصیه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز بیست و پنجم دی روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی را که مورد تاکید حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بود را یادآور شد و افزود: اگر تاریخ تحریف شود جای شهید و جلاد، حق و باطل عوض می‌شود و با تدوین صحیح تاریخ و تحلیل درست آن باید حوادث انقلاب اسلامی و بعد از آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

امام جمعه کیش مسئولان دهه اول انقلاب اسلامی را الگوی تمام و کمال مسئولان امروز دانست و تاکید کرد: اگر مسئولی بجای خدمت به مردم اولویت‌های حزبی، جناحی و گروهی داشته باشد به مسئولیت و جایگاهش خیانت کرده است و صلاحیت خدمت به مردم را ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز از برگزار کنندگان دومین کنگره ملی شهدای غواص نیز قدردانی کرد و جلوه بارز آن را حضور خانواده‌ها در مراسم و طنین انداز شدن نام و یاد شهدا در کیش دانست.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4765
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.