رئیس کمیته حمایت از فلسطین گفت: شهیدسلیمانی توانستند اندیشه مقاومت را در جهان توسعه دهد و شاهد این هستیم که این اندیشه دارد اوج می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد حسن اختری عصر امروز در جلسه مسئله فلسطین، طوفان الأقصی و شناخت شهید سلیمانی که در جزیره کیش برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان این جلسه به بیان چند نکته در مورد مسئله طوفان الأقصی و نقش سردار سلیمانی در مسئله مقاومت پرداخت.

رئیس کمیته حمایت از فلسطین ضمن تسلیت شهادت امام هادی علیه‌السلام عنوان کرد: با اینکه چند ماه از طوفان الاقصی می‌گذرد؛ اما مردم فلسطین و مردم غزه با استقامت، بردباری و ایستادگی ستودنی خود توانستند از نظر حرکت مبارزاتی شجاعانه‌ترین دلاورانه‌ترین عملیات را در تاریخ به نمایش بگذارند و بزرگترین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.

حجت‌الاسلام اختری مطرح کرد: رژیم اشغالگر در طول عمر کثیف خود این بزرگترین ضربه‌ای بود که می‌توانست از مقاومت بخورد و بیش از یک هزار نفر از نظامیانش را در طوفان الاقصی از دست داد بیش از ۲۵۰ نفر از فرماندهان و افسران ارشد در این طوفان نابود شدند و بیش از ۸۰۰ تانک از بین رفت و ضربات دیگری که رژیم غاصب اعلام نمی‌کند.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر به هیچ یک از بیانیه‌ها و قطعنامه‌های سازمان ملل، شورای امنیت، حقوق بشر اعتنا نکرده و نمی‌کند.

رئیس کمیته حمایت از فلسطین گفت: بعضی‌ها تلاش می‌کنند که فلسطین و مقاومت را مقصر جلوه بدهند و به آنها تهمت بزنند این را بدانید که این مقاومتی که فلسطینیان امروز دارند انجام می‌دهند حرکت قابل قبول و صحیح است و کسانی که در این راه کشته می‌شوند شهید حساب می‌آیند؛ به خاطر اینکه این‌ها از خود دفاع کردند و دفاع از نظر شرعی امری مشروع و قانونی است.

حجت‌الاسلام اختری بیان کرد: مسلمانان فلسطینی با توجه به ظلم‌هایی که به این‌ها می‌شدند به ستوه آمدند و چاره‌ای جز مقابله و مقاومت ندیدند؛ به حمدالله امروز مسئله مقاومت و فلسطین با گذشته بسیار تفاوت دارد؛ ۴۰ سال پیش با سنگ و چوب مبارزه می‌کردند ولی امروزه به قدرت خداوند و عنایت و حمایت مسلمانان و جمهوری اسلامی این‌ها موشک دارند و کشورهای اسلامی پشت این‌ها ایستاده‌اند.

رئیس کمیته حمایت از فلسطین اظهار کرد: مردم فلسطین در یک شرایط خوبی از نظر ملی و بین‌المللی قرار گرفتند و لذا امروزه وضعیت مقاومت تفاوت دارد.

حجت‌الاسلام اختری با اشاره به اینکه کشورها حکام جنایتکاران، قلم به دستان رسانه‌ها و هر گروهی که رژیم غاصب صهیونیست حمایت می‌کنند یا قدمی علیه مردم فلسطین برمی‌دارند بدانند که مرتکب فعل حرام شده‌اند، گفت: این دولت‌های ننگین و جنایتکار که ظلم می‌کنند باید بدانند فعل حرام انجام می‌دهند و باید محاکمه شوند.

وی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در مقاومت افزود: این شهید در فرماندهی خودش در نیروی سپاه قدس توانست بر قدرت مقاومت بیفزاید و مقاومت آنگونه که امروز شاهد آن هستیم در لبنان، سوریه، فلسطین که رشادت به خرج می‌دهند این‌ها ثمرات زحمات این سردار است.

رئیس کمیته حمایت از فلسطین خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی توانستند اندیشه مقاومت را در جهان توسعه بدهد و شاهد این هستیم که این اندیشه دارد اوج می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4779
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.