امام جمعه کیش گفت: رژیم صهیونیستی و داعش هر دو از یک نطفه هستند و به عنوان غده سرطانی باید از روی زمین محو شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه جمهوری اسلامی در اوج اقتدار خود قرار دارد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش به ناتوانی خود در برابر ایران کاملا واقف هستند.

وی ادامه داد: حمله با موشک‌های نقطه زن با برد یک هزار ۲۰۰ کیلومتری به مقر داعش و موساد در سوریه و عراق پیامی به تل آویو بود تا بدانند با هرگونه تعرض به ایران در امان نخواهند بود.

امام جمعه کیش در ادامه با اشاره به نامگذاری ۲۹ دی ماه به «روز غزه»، بیان کرد: این روز باید فرصتی برای بازگو کردن مظلومیت مردم عزه باشد.

وی روز غزه را روز رسوایی رژیم صهیونیستی و حامیانش عنوان کرد و افزود: جنایات رژیم صهیونیستی باید توسط رسانه‌ها به گوش جهانیان برسد.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز»‌ خواستار مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس شد و اضافه کرد: باید از هر فرصتی برای آگاهی بخشی به مردم جهت جلوگیری از فتنه‌ها استفاده کرد.

وی اعتکاف را عبادت ناب الهی عنوان کرد و گفت: از تلاش مسوولان برای ایجاد زمینه جهت برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران این هفته نماز جمعه کیش با شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران» انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام کردند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4795
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.