• رو تیتر: تاکید مسئولان کیش بر حضور حداکثری؛

مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش که از اولین دقایق شروع انتخابات پای صندوق های رای حاضر شده و آراء خود را به صندوق انداختند بر مشارکت حداکثری و همدلی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، از نخستین ساعات آغاز رای گیری مدیران، مسئولان و ائمه جمعه و جماعات کیش در کنار مردم حضور یافته و آراء خود را به صندوق انداختند.

حجت الاسلام بی نیاز امام جمعه کیش در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر حضور گسترده مردم، اظهار کرد: مردم با عشق و علاقه فراوانی که به کشور خود دارند از ابتدای صبح برای اداء تکلیف شرعی خود پای صندوق رای آمدند و رای دادند.

وی حضور رای اولی ها را نیز نشان آمادگی برای ورود به عرصه فعالیت های اجتماعی و سیاسی در کشور برشمرد و افزود: رای اولی ها برای ورود به جامعه و فعالیت های اجتماعی و سیاسی خود را آزمودند تا با آمادگی کامل وارد جامعه شوند.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه ملت ایران ثابت کردند که بصیر، دانا و هوشیارند و هر زمان نیاز باشد به میدان می آیند افزود: دشمنان اسلام در صدد بودند تا از حضور قوی مردم جلوگیری کنند اما مردم می دانند برای داشتن ایران قوی باید مجلس قوی داشت و مجلس قوی با مشارکت حداکثری تحقق می یابد.

 

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه آمده ایم تا در سرنوشت خود، کشور و ملتمان تاثیر گذار باشیم افزود: ما نباید به سرنوشت خود و کشورمان بی تفاوت باشیم همانگونه که پیامبر مکرم اسلام فرموده اند اگر کسی نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد از ما نیست، شرکت در انتخابات یک ضرورت است.

وی حضور بومیان جزیره کیش با لباس های بومی در انتخابات را مظهر انسجام و اتحاد مردم در جزیره کیش برشمرد و افزود: بومیان جزیره کیش نیز با پوشش مخصوص خود آمده اند که بگویند به سرنوشت خود و کشورشان اهمیت می دهند.

امام جمعه اهل سنت کیش تصریح کرد: ما آمده ایم تا بگوییم ایران و پیشرفت آن برایمان مهم است و دست در دست هم برای پیشرفت و پیروزی ایران قدم بر می داریم.

محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در گفتگو با خبرنگار ما حضور در انتخابات را یک واجب شرعی خواند وافزود: حضور مدیران و مسئولان در کنار مردم یک ضرورت و اداء تکلیف است و ما با همه همکاران از ابتدای شروع رای گیری درصف مردمی حضور یافتیم تا در کنار مردم برای تاثیر گذاری در سرنوشت خود و کشورمان حضور یافته و آینده را خود رقم بزنیم.

وی از مردم جزیره کیش تقدیر کرد و افزود: کیش دارای مردمی فرهنگ مدار، قانونمند و قدرشناس است که همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته اند.

سید علیرضا فاطمیان پور با تاکید بر اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات امن، شکوهمند و سالم در کیش صورت گرفته است افزود: امروز شاهد شور و شعور حضور مردم برای انتخاب نماینده اصلح بودیم و حتی برای اینکه اولین رای به صندوق انداخته شود مردم از هم پیشی می گرفتند که صحنه ای زیبا بود.

وی افزود: برای داشتن ایران قدرتمند باید مجلس قدرتمند داشته باشیم تا برای وضع قوانی و ارتقاء تمدن ایرانی و اسلامی گام های بلندی برداشته شود.

در جزیره کیش ۲۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آرای مردم مستقر شده است.

براساس اعلام نهایی ستاد انتخابات کشور سه نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۲۱ نامزد انتخاباتی مجلس از این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شدند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5043
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.