شانزدهمین دوره از مسابقات عملیاتی_ورزشی قهرمانی آتش نشانان فرودگاه های کشور از سوم تا پنجم دی امسال به میزبانی فرودگاه بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسابقات آتش نشانان فرودگاه ها هر سال با هدف سنجش توان ورزشی، آمادگی جسمانی و همکاری گروهی پرسنل آتش نشانی فرودگاه ها برگزار می شود.همچنین در این دوره از مسابقات تعداد 22 تیم سه نفره از فرودگاه های کشور در چهار رشته عملیات آتش نشانی انفرادی، تیمی، والیبال و طناب کشی با هم به رقابت خواهند پرداخت. 

بر اساس این گزارش مسابقات انفرادی شامل شش مرحله متفاوت می باشد و مسابقات تیمی به صورت گروه های سه نفره شامل ده مرحله مختلف در سه روز برگزار خواهند شد. از مجموع امتیازات کسب شده توسط گروه های شرکت کننده؛ تیم های نخست تا سوم مشخص خواهند شد. 

گفتنی است سال گذشته تیم آتش نشانان فرودگاه بین المللی کیش با کسب ۹۷ امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4624
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.