مدیر امور فرهنگی، ورزش و سلامت منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقات تک لیفت و پرس سینه قهرمانی جنوب کشور در جزیره زیبای قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی سلیمی با اعلام این خبر بیان داشت: این مسابقات با حضور ده تیم از استان های هرمزگان، کرمان و فارس در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در نخستین روز مسابقات ۶۳ شرکت کننده در رشته قدرتی لیفت با یکدیگر مسابقه دادند که در نهایت تیم آکادمی محمد مرادی از هرمزگان به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین تیم های بردیا از بندرعباس و هیات شهرستان میناب به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند و در روز دوم مسابقات در رشته پرس سینه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4715
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.