معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: این جزیره از پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور میزبانی می‌کند و اعضای تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی در کیش حضور می‌یابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، «عزیزاله فرضی پور» با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی کشور جهت آماده سازی و شرکت در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات، فردا / یکشنبه/ ۱۰ دی ماه وارد جزیره کیش می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی جزیره کیش حدود ۱۶ برابر متوسط کشوری است، افزود: زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی در کیش وجود دارد.

براساس اعلام کادرفنی، علی نادری مسلم مسیگر، سیدمهدی میرجلیلی، علی میرشکاری، محمد معصومی‌زاده، محمدجواد خسروی، امیرحسین اکبری، رضا دیری، سجاد عباسی، موحد محمدپور، رضا امیری‌زاده، حمیدرضا دهقانی، محمد مرادی، سعید پیرامون، حمید بهزادپور، مهدی شیرمحمدی، محمدعلی مختاری و عباس رضایی به این اردو دعوت شده‌اند.

پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال ساحلی برای شرکت در جام‌جهانی ۲۰۲۴ امارات، ۱۰ تا ۱۶ دی در جزیره‌ کیش برگزار می‌شود.

دوازدهمین دوره جام‌جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات،‌ از ۲۶ بهمن تا ۶ اسفند برگزار خواهد شد و تیم ایران با اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4719
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.