سرمربی تیم ملی فوتبال با تقدیر از مسئولان جزیره کیش بابت تقبل هزینه های برگزاری مسابقه با بورکینافاسو گفت: همه در تلاش هستیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایسنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال در آغاز اردوی آماده‌سازی تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا افزود: خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است. آن‌هایی که به زعم ما شایسته بودند با افکار تاکتیکی مختلف به تیم‌ملی دعوت شدند.

او درباره لیست تیم‌ملی گفت: اجازه دهید در یک برنامه مفصل‌تر صحبت کنیم. باتوجه به زمان کم تا جام ملت‌ها، یک پلن کوتاه مدت که همین جام ملت‌هاست و پلن بعدی برای جوان‌تر کردن تیم برای جام جهانی است. بازیکنان دیگری بودند که شایستگی حضور در تیم‌ملی را داشتند ولی باتوجه به محدودیت نفرات به این لیست رسیدیم. ما لیست را خیلی بالا و پایین کردیم تا به این ۲۶ نفر برسیم.

سرمربی تیم‌ملی درباره دیدار دوستانه با بورکینافاسو بیان کرد: بورکینافاسو تیم ۵۷ جهان است و نزدیک عربستان است. خیلی تیم خوبی است. بعضی دوستان دیدم که انتقاد کردند. البته با هر تیمی بازی می‌کنیم، انتقاد می‌شود. ما دو تاکتیک‌مان را می‌توانیم مقابل آن‌ها محک بزنیم و یک محک جدی خواهیم خورد. از مسئولان کیش تشکر می‌کنم که هزینه‌های این بازی را دادند. از همه عزیزان می‌خواهم که در این یک ماه همه حب و بغض‌ها را کنار بگذارند. یک روز امیر قلعه‌نویی، یک روز آقای کی‌روش و یک روز آقای قطبی است. مهم این است که در این برهه از تیم‌ملی حمایت شود. ما هر آن چه که در توان داریم، انجام می‌دهیم.

قلعه‌نویی در پایان عنوان کرد: مردم بزرگ ما هستند، ما همیشه باید کنار آن‌ها باشیم. آن‌ها همیشه درست می‌گویند. مردم همیشه نشان دادند که عاشق ایران هستند. آن‌ها در بدترین شرایط در کنار تیم ملی‌شان بودند. ما می‌خواهیم کاری کنیم که آن‌ها شاد شوند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4728
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.