مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: امیدوارم با بازی خوب تیم ملی در دیدار فردا شب برابر بورکینافاسو فضای کشور از اتفاق تروریستی و ناگواری که در کرمان رخ داد، عوض شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، رحیم سرهنگی پنجشنبه شب در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه المپیک کیش در جمع خبرنگاران با تسلیت به مردم ایران اظهار کرد: اتفاقی که روز گذشته در کرمان رخ داد همه را در بهت فرو برد و متاسفانه دشمن چشم دیدن شادی مردم را ندارد و با حوادث تروریستی شادی را از مردم می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اکنون مهمترین رویداد بعد از آن واقعه بازی فردای تیم ملی فوتبال برابر بورکینافاسو است. یعنی آن نوجوانی که اتفاق دیروز را دیده حسش از آینده کشور و حسش از اینکه در کشور قرار است چه اتفاقی بیافتد، چیزی است که فردا و یا در جام ملت‌ها ملی‌پوشان رقم می‌زنند و امیدوارم که ان شالله فردا با روحیه بازی کنند.

سرهنگی یادآور شد: تلاش می‌کنیم که میزبان خوبی باشیم و فردا شاهد این باشیم که یک بازی خوب و شاد برای مردم ایران باشد که فضای کشور از این اتفاق ناگوار عوض شود و اتفاق خوبی بیافتد.

وی در خصوص زمین ورزشگاه المپیک کیش نیز توضیح داد: زمینی که آماده شده از این به بعد پذیرای همه تیم‌ها هستیم که در این زمین تمرین کنند. این زمین با زحمت مهندسان ایران و تکنولوژی جدیدی مهیا شده است.

دیدار دوستانه تیم ملی ایران و بورکینافاسو فردا (جمعه) ساعت ۱۶ در ورزشگاه المپیک کیش برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4739
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.