رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به میزبانی قطر در جام ملت‌های آسیا تلاش کردیم در جایی اردوی تیم ملی را برپا کنیم تا بازیکنان با شرایط آن آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پنجشنبه شب در حاشیه تمرین تیم ملی ایران در ورزشگاه المپیک کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید از مسئولین جزیره کیش تقدیر و تشکر کنم که این شرایط را فراهم کردند تا ما در این جزیره پیش از شروع جام‌ ملت‌های آسیا اردو بزنیم و یک بازی دوستانه مهم با تیم ملی بورکینافاسو برگزار کنیم. همانگونه که مطلع هستید، تیم ملی ساحلی ما نیز در اینجا حضور دارد و خود را برای جام جهانی فوتبال ساحلی آماده می‌کند.

وی افزود: با توجه به میزبانی قطر در جام ملت‌های آسیا تلاش کردیم در جایی اردوی تیم ملی را برپا کنیم تا بازیکنان با شرایط آن آشنا شوند. آب و هوای جزیره کیش درست مثل قطر است و شرایطی فراهم شده که فضا دقیقا مثل این کشور باشد. از همه شما تشکر می‌کنم که در کنار تیم ملی حضور دارید و از آن حمایت می‌کنید. امیدوارم تیم ملی بتواند در این رقابت‌ها نتایج مطلوبی بگیرد و موفق شود.

گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر به شرح زیر است:

گروه A: قطر، چین، تاجیکستان و لبنان

گروه B: استرالیا، ازبکستان، سوریه و هند

گروه C: ایران، امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین

گروه D: ژاپن، اندونزی، عراق و ویتنام

گروه E: کره‌جنوبی، مالزی‌، اردن‌ و بحرین

گروه F: عربستان‌، تایلند، عمان و قرقیزستان

برنامه دیدارهای تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است (ساعت به وقت ایران):

ایران - فلسطین (۲۴ دی) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۲۱

ایران - هنگ‌کنگ (۲۹ دی) ورزشگاه خلیفه / ساعت ۲۱

ایران - امارات (۳ بهمن) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۱۸:۳۰

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4740
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.