150 نفر از گردشگران دوچرخه سواراز شهرهای مختلف کشور گردش خود را درجزیره کیش از امروز آغاز کردند.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، ورود تور دوچرخه سواران گردشگری (سایکل توریست ها) به جزیره کیش موجی از شادی و هیجان برای شهروندان وگردشگران این جزیره به همراه داشته است.

 این تور بزرگ خانوادگی که متشکل از 90 مرد و 60 بانوی دوچرخه سواراز سراسر کشور است 18 دی ماه از شهر پارسیان آغاز شده و دوچرخه سواران مسیر پارسیان تا بندر آفتاب را رکاب زدند و امروز چهارشنبه 20 دی ماه با لندیکرافت به جزیره کیش وارد شدند .

این گروه بزرگ دوچرخه سواران تا 23 دی درکیش حضور دارند و از جاذبه های طبیعی وامکانات گردشگری جزیره کیش دیدن می کنند.

از مزیت های این گونه گردشگران، انعکاس گسترده تصاویر جاذبه ها وامکانات گردشگری تورهای سایکل توریست یکی از روشهای سفرعلاقمندان به ورزش و جهانگردی است و درسالهای اخیربا توجه به توسعه فضای مجازی با استقبال زیادی از سوی علاقمندان درسراسردنیا مواجه شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4759
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.