فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور 9 بازیکن خراسان رضوی به همراه مربی را به اردوی آمادگی تیم ملی پینت بال کشور که در جزیره کیش برگزار شد دعوت کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، به گفته رییس کمیته پینت بال خراسان رضوی، اردو پینت بال کشور با حضور۵۳بازیکن از سراسر کشور برگزار و در پایان بازیکنان ضمن آشنایی با شیوه‌های جدید و قوانین مسابقات اردو را به پایان رساندند.

شهرزاد شریفی در خصوص برگزاری این اردو اظهار کرد: بازیکنان برتر برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار شد. وی خاطرنشان کرد:مسابقات آسیایی به میزبانی تایلند اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود شریفی تصریح کرد: در پایان این اردو نفرات برتر و ملی‌پوش با رای کمیته فنی انتخاب خواهند شد مربی تیم ملی پینت بال کشور در خصوص هدف از برگزاری این رقابت‌ها گفت: هدف از برگزاری این اردو تشکیل تیم منسجم ملی و تشویق سایر بازیکنان برای بهتر شدن و آمادگی بیشتر بازیکنان برای حضور در مسابقات آسیایی است.

وی در ادامه به نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی پینت بال اشاره و گفت: بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی پینت بال از مشهد مقدس امیرصدراحکیمی،سجاد یتویی،محمدعلی مدیریان،یوسف شریعتمداری،پوریا اسماعیل‌زاده،محمدرضا هادیان،علی آزموده،علی صف‌شکن،محمد حسینی حسنی به همراه شهرزاد شریفی مربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

شریفی در ادامه از پایان چهارمین دوره مسابقات پینت بال کشور خبر داد و گفت: در پایان رقابت‌ها تیم پینت بال آقایان خراسان رضوی موفق به کسب مدال برنز شد وی یادآور شد: چهارمین دوره مسابقات حرفه‌ای لیگ پینت‌بال کشور از تاریخ ۶ دی‌ماه آغاز و ۹ دی‌ماه با معرفی تیم‌های برتر بانوان و آقایان پایان یافت. شریفی رییس کمیته پینت بال خراسان رضوی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۹ تیم از بانوان و ۱۴ تیم از آقایان سراسر کشور حضور داشتند.

در پایان در بخش بانوان سینگو الایت بندرعباس به مقام قهرمانی دست‌یافت.بلونا از رشت و سینگو خلیج‌فارس به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.همچنین کاپ اخلاق به تیم سنگ‌آهن بافق یزد تعلق گرفت. وی افزود: در بخش آقایان که با حضور ۱۴تیم برگزار شد در پایان داتیس تهران قهرمان شد و تیم‌های خلیج‌فارس یک از تهران و آیپاد مشهد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین کاپ اخلاق به تیم پینت بال آرتا از تبریز رسید. در این مسابقات که با حضور مهری خادمی نسب، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، اسماعیل بواشه، رییس هیات ورزش‌های همگانی استان هرمزگان، عیسی ساوه شمشکی رییس انجمن ورزش پینت بال و خانم فاطمه جراره، نایب رییس هیات ورزش همگانی استان برگزار شد. به تیم های برتر علاوه بر حکم مدال هدایایی به‌رسم یادبود اهدا شد.

مربی تیم ملی پینت بال کشور خاطر نشان کرد: مسابقات اردوی انتخابی تیم ملی پینت بال با حضور نفرات برتر جهت اعزام مسابقات آسیایی از تاریخ ١٠ لغایت ١٣ دی‌ماه در بندرعباس برگزار شد

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4797
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.