آیین اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات بدمینتون و نهمین دوره مسابقات شطرنج سراسری بانوان صنعت آب و برق کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، این مراسم که با حضور مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، نعمت نژاد سرپرست شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، اسماعیلیان مدیرعامل آبفای مشهد، قایم مقام شرکت آب منطقه‌ای استان، معاونان، کارشناسان و مدیران تربیت‌بدنی خراسان رضوی در سالن اجتماعات آبفای مشهد برگزار شد.

رویا قزلباش مسوول کمیته بدمینتون وزارت نیرو در خصوص تیم‌ها و نفرات برتر این رقابت‌ها ضمن تقدیر و قدردانی از میزبانی خوب مدیریت، کارشناسان تربیت‌بدنی، نیروهای ترابری و اجرایی مسابقات اظهار کرد: در این رقابت‌ها که با حضور ۱۱۰ورزشکار در رشته بدمینتون و شطرنج برگزار شد در رشته بدمینتون نمایندگان ۱۵استان کشور در قالب ۱۴تیم در ۴گروه رقابت‌های انفرادی و تیمی را به‌صورت دوره‌ای برگزار که از هر گروه ۲تیم به مرحله بعدی صعود و درنهایت ۴تیم پایانی مسابقات رده‌بندی و فینال را برگزار کردند.

وی افزود: در بخش تیمی تیم‌های بدمینتون آب وزارت نیرو ایران،صنعت آب و برق البرز و شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی ۳۲ نفر شرکت‌کننده ۲۹ دیدار را برگزار و درنهایت نورا حسینی(شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی),عاطفه ملک(صنعت آب و برق البرز)و الهام بابایی( آب منطقه‌ای اصفهان) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین کمیته داوران کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به شرکت آب منطقه‌ای استان یزد اهدا کرد.

در ادامه ترابی مسوول کمیته شطرنج وزارت نیرو به معرفی تیم‌ها و نفرات برتر نهمین دوره مسابقات شطرنج وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: در این رقابت‌ها ۲۶بازیکن از ۸استان در قالب ۹ تیم مسابقات را برگزار و در پایان در بخش تیمی صنعت آب و برق کرمان به مقام اول دست‌یافت.

تیم‌های صنعت آب و برق سمنان و فارس به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.همچنین در بخش انفرادی بهارک احمدی(صنعت آب و برق کرمان), اول شد.مریم سالاری(صنعت آب و برق سمنان) و سهیلا کرمی(برق منطقه‌ای کرمانشاه) به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند. کاپ اخلاق نهمین دوره مسابقات شطرنج صنعت آب و برق کشور یادواره شهدای صنعت آب و برق که به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شد به تیم شطرنج شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی تعلق گرفت. در پایان این رقابت‌ها کاپ و احکام قهرمانی طی مراسمی به نفرات و سرپرست‌های تیم‌های اول تا سوم اهدا شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4796
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.