صفدریان و بهشتی راد، دو یخنورد ایرانی که دوره ها اردوی خود را در جزیره کیش سپری کردند بر سکوهای قهرمانی جهان ایستادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کیش ،در جریان مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان که در «ادمونتون» کانادا برگزار شد، «محمدرضا صفدریان» موفق به کسب مدال طلای جهان و «محسن بهشتی راد» به مد

مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان در سال 2024، به میزبانی «ادمونتون» کانادا و با حضور برترین‌های یخ‌نوردی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد که از ایران نیز دو یخ‌نورد عنوان دار جهان، به نام‌های «محمدرضا صفدریان» و «محسن بهشتی راد» حضور یافتند.

در جریان این رقابت‌ها و در ماده «سرعت»؛ این دو یخ‌نورد خوب کشورمان تا مرحله نیمه نهائی حریفان خود را از پیش‌روی برداشتند تا اینکه در این مرحله دو یخ‌نورد ایرانی رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت «صفدریان» پیروز این مسابقه و راهی فینال شد.
در مسابقه نهائی نیز «محمدرضا صفدریان» بر حریف مغولستانی خود غلبه کرد و به مدال طلای قهرمانی جهان دست یافت و «محسن بهشتی راد» نیز با پیروزی در مسابقه رده‌بندی به مدال برنز رسید.
لازم به ذکر تمامی مراحل اردوهای تمرینی امسال این دو یخ نورد جهانی کشورمان، در سایت یخ نوردی مجموعه پنگوئن کیش برگزار گردید و این دو ورزشکار با حمایت مالی این مجموعه در مسابقات جهانی امسال حضور داشتند.
هم چنین این دو ورزشکار کشورمان در فروردین ماه سال آینده، در مسابقات مستر کاپ یخ نوردی کیش، با رقبای جهانی خود رقابت خواهند داشت.

ال برنز دست یافت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4982
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.