• رو تیتر: با حضور عبدالملکی؛

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بررسی پرونده های سرمایه گذاری غیرفعال با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد در راستای حل مشکلات این پروژه ها خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، رحیم سرهنگی، در حاشیه تجمع کیشوندان در راستای اعلام انزجار و محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم غزه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد با هدف بررسی و رسیدگی به پرونده های غیرفعال سرمایه گذاری جزیره کیش که مدت زمان طولانی بلاتکلیف باقی مانده بود خبرداد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: در نشستی که با حضور سرمایه گذاران این پروژه ها برگزار شد حدود 20 پرونده که به دلایل مختلفی همچون پرونده های حقوقی یا مشکلات مالی راکد باقی مانده بود رسیدگی شد.

وی افزود: در خصوص این پرونده ها پس از بررسی با حمایت آقای عبدالملکی دستوراتی در این زمینه صادر شد در خصوص برخی پرونده ها که نیاز به هماهنگی با دیگر نهادها و بخش ها وجود داشت نیز هماهنگی هایی در راستای رفع مشکلات صورت گرفت.

گفتنی است، در طی سال های اخیر به دلیل افزایش سرسام آور نرخ دلار و هزینه های ساخت و راه اندازی پروژه های تجاری و مسکونی، برخی از پروژه ها مدت زمان طولانی است که به صورت غیرفعال و یا نیمه فعال باقی مانده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4347
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.