ثبت بیست و نهمین فوتی کرونا در کیش حاصل بی توجهی به رعایت اصول بهداشتی و ناتوانی مسئولان در کنترل شرایط و ایجاد زمینه های ورود و تلفیج واکسن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، طی هفته های اخیر کشور در حال گذر از شرایط بسیار سختی است که می توان آن را حاصل بی توجهی مردم به رعایت اصول بهداشتی و بی تدبیری و ناتوانی مسئولان از ایجاد زمینه های ورود و تزریق واکسن برشمرد.

بنابراین گزارش، مدتی است که سرمایه گذاران جزیره کیش برای ورود واکسن اعلام آمادگی کرده اند اما با وجود اینکه نمکی خبر از استقبال این طرح در رسانه ها توسط وزارت بهداشت می دهد اما زمینه ورود واکسن همچنان ایجاد نشده و است و هر روز شاهد افزایش تعداد مرگ و میر مبتلایان به این ویروس منحوس در سطح کشور و همچنین جزیره مرجانی کیش هستیم.

با توجه یه اینکه جمعه 8 مرداد (روز گذشته) دومین فوتی روز و بیست و نهمین فوتی از ابتدای شیوع کرونا اعلام شد و به گفته مسئولان بیمارستان حدود 40 نفر در بیمارستان بستری هستند که حال 3 نفر نیز مساعد نیست، اما همچنان هیچ تدبیری برای کنترل شرایط از سوی مسئولان اعلام نشده است.

اگر چه برخی از مردم به دلیل نگرانی از شیوع بیشتر ویروس و مرگ تعداد بیشتری از مردم معتقدند باید قرنطینه و تعطیلی در جزیره اجرایی شود اما برخی نیز معتقدند که مسئولان باید از ایده ورود واکسن توسط بخش خصوصی استقبال کرده و با واکسینه کردن مردم امکان فعالیت های اقتصادی را فراهم سازند.

جزیره کیش در جنوبی ترین بخش نقشه ایران در میان آب های گرم خلیج فارس محصور است و در ابتدای شیوع کرونا به واسطه همدلی و همراهی مردم به خوبی از عهده کنترل بیماری برآمد اگر چه تاوان آن را هم با حذف مدیرعامل سابق پرداخت اما در حال حاضر به دلیل ساده انگاری و عادی انگاری مردم و همچنین ناتوانی مسئولان در کنترل شرایط روزهای سختی را می گذراند.

کد خبر : 2518
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.