رئیس پلیس فتای کیش از برگزاری چهارمین پویش مردمی کودکان سایبری در کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سرگرد محسن بابایی اظهار کرد: در راستای صیانت از کودکان در فضای مجازی چهارمین پویش مردمی کودکان سایبری  از تاریخ 18 تا 24 آذر همزمان با سراسر کشور در جزیره کیش اجرا می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از پویش کودکان سایبری افزود: آگاهی بخشی به دانش آموزان در استفاده صحیح از فضای مجازی، ارتقاء سطح دانش کودکان در استفاده از فضای مجازی، پیشگیری از آسیب های ناشی از استفاده ناصحیح کودکان از فضای مجازی، کاهش سطح دیجیتال ارتباط والدین و فرزندان و ارتقاء دانش والدین از فضای مجازی و مراقبت از فرزندان در این فضا از جمله اهداف برگزاری این پویش مردمی است.

رئیس پلیس فتای کیش ادامه داد: در این هفته پلیس فتا با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، اداره آموزش و پرورش و هلدینگ گردشگری هزاره سوم اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی  به صورت آنلاین با جایزه یک میلیارد ریالی و جوایز ارزشمند دیگری کرده است که امیدواریم با همکاری مردم شاهد استقبال خوبی از این پویش باشیم.

وی در خصوص بازخورد دوره گذشته این پویش افزود: با حمایت خوب رسانه و فضای مجازی توانستیم شاهد کاهش پرونده ها در این حوزه به ویژه در بخشی که کودکان قربانی آن بودند باشیم.

بابایی با تاکید بر اینکه به رغم تمامی هشدارهای پلیس، شاهد افزایش دسترسی کودکان و نوجوانان به فضای مجازی هستیم تصریح کرد: پیشنهاد ما به خانواده ها این است که فرزندان خود را در این فضا به تنهایی رها نکنند و هنگام استفاده از فضای مجازی در کنار فرزندان خود باشند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورتی که مورد کلاهبرداری و یا مزاحمت در فضای مجازی قرار گرفتند می توانند به صورت حضوری به مرکز پلیس فتای کیش در درخت سبز مراجعه کرده و یا با پلیس 110 تماس برقرار کنند تا در کمترین زمان به مشکل آنان رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4590
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.