مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیام‌ نوروزی خود بر نقش مشارکتی کیشوندان در جهش تولید در سال 1403 تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در پیام نوروزی خود با اشاره به نام گذاری امسال با نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند مناسبات و شرایطی است که باید فراهم شود.وی افزود: سال گذشته نیز تلاش کردیم توسعه کیش با مشارکت مردم باشد. مشارکت مردمی به مفهوم مشارکت بخش خصوصی، فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و همه آحاد مردم است و همه باید با همدلی در راه تحقق جهش تولید و خدمت تلاش کنند.

رحیم سرهنگی اظهار داشت : سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان متولی اصلی در منطقه باید شرایط و بستری را فراهم کند تا مشارکت مردم محقق شودتا در بلند مدت موفق باشیم.وی با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه شرکت آب و برق کیش سال گذشته افتاد گفت: در حال رایزنی و تلاش هستیم تا مالکیت این شرکت از بخش خصوصی به سازمان منطقه آزاد کیش باز گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی شهروندان کیش موضوع واردات خودرو بود که در بهمن سال گذشته شاهد پلاک گذاری اولین خودروی وارداتی بودیم و می‌توانیم با ورود خودرو شاهد توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش باشیم.

وی افزود: منتظر هستیم تا پیگیری ها در فرایندهای بالادستی برای واردات خودرو‌های سواری به سرانجام برسد و امیدواریم بتوانیم در نیمه اول امسال شاهد ورود خودرو‌های سواری باشیم.

 
انتهای پیام/
کد خبر : 5165
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.