حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز اولویت بندی طرح های عمرانی در کنار هم افزایی با شهروندان را عوامل مهمی در ارتقای فعالیت های شرکت عمران، آب و خدمات برشمرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، مدیر عامل و مسئولان بخش های مختلف این شرکت به مناسبت فرارسیدن سال نو با امام جمعه کیش دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در این دیدار با اشاره به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب به جلب مشارکت مردم در فعالیت های تولیدی و اقتصادی گفت: در حوزه آراستگی و زیبایی منظر شهری ، فعالیت های فرهنگی و ارتقای مدیریت شهری نیز باید از نظرات ارزشمند ساکنان کیش استفاده کرد تا همکاری آنان زمینه ساز رشد و توسعه کیش باشد. 

امام جمعه کیش با بیان اینکه فعالیت های شرکت عمران، آب و خدمات به دلیل نقش مستقیم درکار و زندگی ساکنان و گردشگران اهمیت خاصی دارد گفت: تاثیر عملکرد بخش های مختلف شرکت برزندگی ساکنان و گردشگران هم مسئولیت های این شرکت را سنگین تر می کند و هم اینکه اجر اخروی زحمات آنان نزد خداوند بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز افزود: فرصت خدمت به مردم موهبتی الهی است و من به نمایندگی از مردم از زحمات شما در ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری کیش و تلاش برای رفاه مردم تقدیر می کنیم .

وی با بیان اینکه تامین معیشت کارگران و قشر آسیب پذیر جامعه در حوزه فعالیت های شرکت است که باید به آن توجه داشت ابراز امیدواری کرد تقارن سال نو با بهار قرآن منشاء خیر و برکت در جزیره کیش باشد .

 امام جمعه کیش با اشاره به ضرورت انجام تمهیدات لازم ، هماهنگی بین بخش های مختلف و تامین بودجه برای اجرای طرح های عمرانی در فصول مناسب سال اظهار داشت : در یکسال گذشته خدمات شایسته ای ارائه شده است که امسال به طور قطع با برنامه ریزی اصولی تر و هماهنگی های میان بخشی شاهد افزایش این خدمات خواهیم بود.

محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز در این نشست با ارائه مختصری از عملکرد این شرکت در سال گذشته تصریح کرد: کاشت بیش از 12 و نیم میلیون بوته گل فصلی در معابر و میادین کیش با هدف افزایش طراوت بهاری جزیره ، اجرای چندین طرح از جمله ساخت پارک 7500 متر مربعی شهرک رز در کمتر از سه ماه با هدف تامین رفاه بیشتر شهروندان کم برخوردارتر، پیاده رو سازی و کفپوش بتنی در سفین قدیم و جدید و افزایش رضایتمندی بومیان، ساخت سه مدرسه چهار کلاسه در 45 روز برای شروع سال تحصیلی ، اتمام ساختمان دادگستری ، فراهم کردن زیر ساخت های ساماندهی هوشمند موتورهای شارژی، توجه جدی به مقوله آموزش و افزایش ضریب ایمنی شهروندان با ارتقای دانش و آگاهی آنان ، بازدید ایمنی از مراکز تجاری و خدماتی و گردشگری ،صدور بیش از 700 هزار متر مربع گواهی پایان کار، برگزاری 1674 رویداد ورزشی در سطوح محلی ، ملی و بین المللی در کیش ، بخش هایی از تلاش کارکنان شرکت عمران،آب و خدمات برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و زیباتر شدن چهره جزیره کیش است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5194
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.