• رو تیتر: امام جمعه کیش:

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه تکلیف همه مردم و مسئولان، انسجام، وحدت و همدلی است گفت: رئیس جمهور شهید، مدیریت انقلابی را به نمایش گذاشتند و اجرا کردند و الگویی برای مسئولان این نظام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه بالگرد علت محبوبیت شهید جمهور در بین مردم را ویژگی هایی مانند اخلاص، مردمداری، خدمت به مردم و تواضع برشمرد و اظهار کرد: رئیس جمهور محبوب مردم بود زیرا مصداق این ویژگی ها بودند که مردم را دوست داشتند و مردم هم او را دوست داشتند، در برابر مومنان خاضع و متواضع، اهل جهاد و تلاش و مبارزه بودند و در برابر دشمن محکم و استوار بودند و از دشمن نمی هراسید.

وی با اشاره به جنگ روانی که دشمن در مسیر خدمت رئیس جمهور ایجاد می کرد تاکید کرد: جنگ روانی دشمن، تهدید، اتهام وکنایه دیگران در ایشان تاثیر نداشت و درکار خدمت گزاری به ملت خللی وارد نمی کرد.

امام جمعه کیش با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: کسانی که به خداوند ایمان بیاورند و در راه خدا و خدمت به خلق بکوشند، خداوند محبتشان را اینچنین در قلوب مردم قرار می دهد.

وی با تاکیدد بر اینکه رئیس جمهور شهید از شاگردان شهید بهشتی بودند بیان کرد: با الگوگیری از شهید بهشتی روحی تازه در کالبد جامعه دمیده بودند.

حجت الاسلام بی نیاز درادامه با بیان اینکه آیت الله رئیسی در زمان حیات برای جامعه اسلامی عزت و اقتدار به همراه آورد و موجب تقویت نظام شد افزود: شهادت ایشان نیز برای نظام اقتدار و عزت به همراه داشت و حضور مردم در خیابان ها انسجام و همدلی، وحدت و همنوایی برای جامعه به ارمغان آورد.

وی به محبوبیت رئیس جمهور شهید در جامعه جهانی نیز اشاره کرد و افزود: اعلام عزای عمومی در یک چهارم کشورهای جهانی و حضور مسئولان ارشد، وزرا و سفرای دولت های مختللف در مراسم شهدای خدمت نشان از این محبوبیت بود.

امام جمعه کیش با بیان اینکه شهید جمهور، حماسه ساز میدان خدمت بی منت برای مردم بودند تاکیدکرد: ایشان در سه سال خدمات ارزشمندی به ملت کرده و مدیریت انقلابی را به نمایش گذاشته و اجرا کردند و الگویی برای مسئولان بودند.

وی با تاکید بر اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب شهادت مسئولان در نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم خللی وارد نمی کند، تکلیف مردم و مسئولان را همدلی و انسجام خواند و افزود: امروز بیش از هرزمان دیگری کشور نیازمند این انسجام وهمدلی است و مردم ما با این همدلی نشان دادند که قدرشناس و قدر دان هستند.

خطیب جمعه کیش با تصریح بر اینکه یاس و ناامیدی بزرگترین آفت جامعه است گفت: مردم انقلابی، بصیر و مومن، یاس و ناامیدی در خود راه نخواهند  داد.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین نعمت انقلاب وجود پر برکت رهبری است که در مواقع سخت سکان دار، آرامش بخش و هدایتگر مسئولان، مردم و جامعه بوده اند. خاطر نشان کرد: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب این مسائل و مشکلات را هم پشت سر واهیم گذاشت و این مسیر ادامه خواهد داشت.

در پایان آیین نماز جمعه این هفته کیش به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه که سانحه بالگرد به شهادت رسیدند، آیین سوگواری با حضور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار شد.

گفتنی است، حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5500
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.