دادستان و رئيس پليس اداره نظارت بر اماکن عمومی كيش از مجتمع آزمایشگاهی بهینه آزمای کیش بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، محمد عباسی دادستان عمومی و انقلاب کیش به همراه مهدی حلاج، رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش و مهندس موسی حیدری رئیس اداره استاندارد و غذا و داروی کیش ضمن بازدید سرزده از مجتمع آزمایشگاهی، پژوهشی، آموزشی  و دانش بنیان بهینه آزمای کیش، به عنوان تنها آزمایشگاه جزیره کیش در زمینه کالاهای سلامت محور؛ در راستای اهمیت موضوع سلامت ساکنین جزیره و گردشگران، بر کنترل مداوم کیفیت محصولات تولیدی، وارداتی و صادراتی تأکید کردند.

این آزمایشگاه از سال 94 با اتکا بر دانش و تجارب چندین ساله مؤسسین و بهره گیری از متخصصان زبده و متعهد در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره، آموزش و تدوین استاندارد در حوزه های گوناگون فنی و مهندسی، شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، فلزی، صنایع غذایی و کشاورزی، محیط زیست و مدیریت کیفیت در حال ارائه خدمات است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4695
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.