رئیس هیات مدیره و میرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از استعدادیابی علاقمندان به موسیقی، به عنوان مهمترین هدف جشنواره ملی عودنوازی قشم نام برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در حاشیه آئین آغاز به کار نخستین جشنواره عودنوازی که دوشنبه چهارم دی ماه در تالار آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با توجه به عشق و علاقه جوانان قشمی به هنر موسیقی، بتوایم زمینه‌ساز رونق فرهنگ و هنر در این جزیره باشیم.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف استعدادیابی و توانمندسازی علاقمندان به هنر موسیقی و کشف الماس‌های نهفته این هنر در دل جزیره با حضور اساتید و بزرگان موسیقی کشور برگزار شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، استعدادهای درخشان موسیقی جنوب کشور و خلیج فارس از جزیره قشم باید به سراسر ایران و خارج از مرزهای این کشور معرفی شوند.

پیغامی از اساتید بزرگ عرصه هنر و موسیقی همچون ارسلان کامکار،  محمد منصور وزیری، رادمهر، اشعری، علی رضایی، قنبر راستگو و شمار دیگری از هنرمندان در این جشنواره تقدیر کرد و حضور آنان را برای تقویت حوزه فرهنگ و هنر قشم بسیار مهم ارزیابی کرد.

شایان ذکر است؛  نخستین جشنواره ملی عودنوازان قشم با دبیری ارسلان کامکار چهارم اسفندماه در جزیره قشم برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4702
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.