مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه کیش اینوکس رویدادی تاثیر گذار در اکوسیتم اقتصادی کشور است کیش اینوکس را نمادی از یک رویداد اقتصادی موفق در سطح کشور برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، مهدی کشاورز در آیین افتتاح همایش و نمایشگاه کیش اینوکس 2022 انتخاب کیش برای برگزاری این رویداد بزرگ اقتصادی را انتخابی هدفمند و هوشمندانه خواند و اظهار کرد: این رویداد توانسته است نظر صاحبنظران و بنگاه های اقتصادی را جلب کرده و به رویدادی اثر گار و قابل اعتنا در اکوسیستم اقتصاد کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه این رویداد چشم انداز دستیابی به قطب نمای بازارها و تصمیم های ملی و منطقه را با طراحی راهبردهای حرفه ای و حمابت نظام های مالی، پولی و سرمایه گذاری کشور دنبال می کند. افزود: کیش اینوکس اکنون با تلاش فعالان و نخبگان اقتصادی به محفلی برای ارائه و خلق تصویری کامل از قابلیت و ظرفیت ها و شرایط کلان کشور تبدیل شده است که به اذعان منابع داخلی و خارجی هر ساله بر غنای آن افزوده می شود و با توجه برگزار کنندگان و سازمان منطقه ازاد کیش به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک به خلق گفتمان فراگیر با محوریت بهبود حکمرانی کمک می کند.

کشاورز افزود: گفتمان اقتصادی منتج شده در این نمایشگاه با تکیه بر پایداری مدافعان سلامت و امنیت اقتصادی کشور زمینه خلق نشاط اقتصادی برای جوانان پر تلاش را فراهم می کند

وی با تاکید بر اینکه در جریان برگزاری این نمایشگاه طی سال های گذشته بیش از 2 هزار شرکت داخلی وخارجی با مشارکت بیش از 50 هزار نفر از کارشناسان و مسئولان اقتصادی شرکت کرده اند به یک هزار و 200 ملاقات تجاری صورت گرفته  که به بیش از 250 تفاهم نامه انجامیده است اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، کیش اینوکس را نمادی از یک رویداد اقتصادی موفق در سطح کشورعنوان کرد و افزود: حضور بانک مرکزی و شرکت ملی انفورماتیک در قالب برگزاری نشست های تخصصی و حضور بانک سایروس به عنوان نخستین بانک افشور و یکی از راهکارهای تامین مالی بین المللی در این جزیره که در منطقه آزاد کیش به ثبت رسیده را از وجوه متمایز این دوره از نمایشگاه با دوره های دیگر برشمرد.

کشاورز رونمایی از سامانه سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش به عنوان یک نقشه راه هوشمند، نقشه راه جامع گردشگری و طرح جامع ساماندهی سواحل از جمله برنامه هایی عنوان کرد که به مناسبت برگزاری رویداد بزرگ کیش اینوکس در جزیره کیش انجام خواهد شد.

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه وخصوصی سازی به مدت 4 روز در جزیره کیش با حضور 250 شرکت داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر : 2853
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.