فرمانده سپاه کیش گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار، انسجام و اتحاد ملت غیور ایران اسلامی است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرگرد ابراهیم خادمی زاده با بیان اینکه چهل سالگی نماد بلوغ و بالندگی نظام اسلامی است اظهار کرد: ایران اسلامی در سایه انقلاب، زعامت معمار کبیر انقلاب، درایت مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و  با پشتکار مردمی توانست در طی 40 سال مقابله با زورگویی سلطه طلبان و استکبار جهانی اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشد.

وی با دعوت از ساکنان و گردشگران جزیره کیش برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن تاکید کرد: پس از گذشت 40 سال پربرکت از انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور در صحنه و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان از حریم اهل بیت (ع) مشت محکمی بر دهان یاوه گویان معاند زده و عزت و اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان نشان داده و حماسه دیگری می آفرینند.

فرمانده سپاه کیش خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند اینجا ایران، خاستگاه انقلاب شکوهمند اسلامی است و بداند ملت ولایتمدار ایران اسلامی ملتی هستند که سرانجام آمریکای جهانخوار را در اریکه قدرتش سرکوب خواهند کرد و این ملت به حول و قوه الهی جشن پایان عمر رژیم نحس رژیم صهیونیستی را بزودی به چشم خواهند دید.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 1496
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.