امام جمعه موقت کیش با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری علم و پژوهش، توجه به معنویت و اخلاق، امید به آینده، تکیه بر اقتصاد داخلی، توجه به سبک زندگی اسلامی و استقلال و آزادی را از مواردی برشمرد که باید جوانان ها به آن توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، حجت الاسلام سیدعلی سیدین امام جمعه موقت کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی به بخشی از بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان کشور اشاره و اظهار کرد: جوانان باید برای تحقق آرمان های انقلاب با کارآزمودگی و انگیزه هر چه تمام تر قدم بردارند که مهمترین آن ها ایجاد تمدن نوین اسلامی و اتصال پرچم نهضت حسینی و انقلاب اسلامی به حکومت حضرت ولی عصر(عج) است.

وی با تاکید افزایش راهزنان فکر و اعتقاد در دنیای امروز و توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید حواسمان جمع باشد که حقیقت را از چه زوایایی می شنویم و برای دریافت حقیقت به دشمن و کسانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند متوسل نشویم زیرا دشمنان هیچگاه حقیقت را بیان نمی کنند.

امام جمعه موقت کیش با بیان اینکه دشمنان در صدد خاموش کردن امید در دل جوانان ایرانی هستند ادامه داد: امید و خوش بینی به آینده کلید موفقیت ملت است؛ امید می تواند محرک پیشرفت باشد و ناامیدی مانع دستیابی به موفقیت است.

وی علم و پژوهش را از دیگرمواردی عنوان کرد که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به آن توجه شود و افزود: پیشرفت علمی می تواند کشور را از زیر بار سلطه ابرقدرت ها رها ساخته و طعم استقلال را به ملت بچشاند.

توجه به معنویت و اخلاق که جهت ساز مسیر علم و توسعه کشور است و اهمیت به اقتصاد داخلی که می تواند جوامع را شکست ناپذیر سازد از موارد دیگری بود که امام جمعه موقت کیش به آن اشاره کرد و افزود: اگر اقتصاد کشوری ضعیف شود بیگانگان و اقتصادهای قوی برای آن ها تصمیم می گیرند.

وی استقلال و آزادی را موهبت الهی خواند که به ملت بزرگ ایران ارزانی شده است و افزود: برخی قدردان آن نیستند.

حجت الاسلام سیدین اضافه کرد: کسانی قدر دان انقلاب هستند که برای آن جنگیدند و پای آن ایستادند و نمونه بارز این استقامت را در 40 سالگی انقلاب به خوبی مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش بسیاری برای ارائه سبک زندگی غربی در میان جوانان دارد بر تلاش هوشمندانه و برنامه ریزی دقیق جوانان برای بازگشت به مسیر و سبک زندگی اسلامی  تاکید کرد و افزود: دشمن تلاش می کند تا سبک زندگی غربی را در ایران به ویژه در میان جوانان رواج دهند که در این صورت خسارت های جبران ناپذیری در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اخلاقی به ملت ما وارد خواهند کرد.

خطیب جمعه موقت کیش با اشاره به تشکیل جلسه مجمع تشخیص مصلحت در رابطه با کنوانسیون پالرمو  وCFT و تصمیم گیری در خصوص تصویب آن افزود: تصمیم هایی که قاطعانه گرفته نشود باعث می شود علاوه بر ضربه ای که به ملت و کشور وارد می کند موجب می شود دشمن در این توهم قرار بگیرد که با فشار می تواند زانوی ملت را به خاک برساند.

وی با محکوم سازی به شهادت رساندن کودک 6 ساله در عربستان به دست فردی وهابی به جرم شیعه بودن، شهادت عده ای از پاسداران نظام مقدس اسلامی در مرزهای زاهدان را  به دست گروهک های معاند و تکفیری تسلیت گفته و محکوم کرد.

امام جمعه موقت کیش ضمن قدردانی از ملت بزرگ ایران اسلامی در آفرینش حماسه ای دیگر در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و ایادی استکباری آن ها بود رحلت بانوی معظم اسلام حضرت ام البنین (س) را تسلیت گفت.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام سیدین و با حضور مردم مومن جزیره کیش در مصلا برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر : 1504
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.