امام جمعه کیش با اشاره به سپری شدن ۱۰۰ روز از آغاز بکار دولت سیزدهم گفت: این مجموعه در مدت زمان سپری شده از ماموریت خود ثابت کرد که جهادی و دولت در میدان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته جزیره با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی و با اشاره به اینکه می توان عملکرد ۱۰۰ روزه دولت در سه جنبه رویکردی، روانی و عملکردی بررسی کرد کرد اظهار داشت: دولت در جنبه رویکردی نمره قابل قبولی دارد چراکه نگرش های انقلابی در عرصه سیاست داخلی و خارجی داشته و در جنبه انگیزشی و روانی  نیز نشان داد که دولت در میدان بوده و از روحیه جهادی برخوردار است.
وی افزود: مردم در سفرهای استانی، حضور فوری در حوادث از جمله زلزله های اندیکا خوزستان و فین هرمزگان این روحیه جهادی را مشاهده کردند که این مشکلات با حضور در میدان مرتفع می شود.
حجت الاسلام حسن زاده یادآورد شد: دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز فعالیت خود در وسط میدان بوده و مسوولین جزیره کیش هم اگر بخواهد موفق باشد باید در وسط میدان حضور داشته تا با مدیریت جهادی این جزیره را احیا کنند.
وی یادآورد شد:  در جزیره کیش نیز  مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی را باید با روحیه جهادی و حضور در میدان عمل رفع کرد و این مساله مستلزم برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت مدیران در عرصه های مختلف است.
امام جمعه کیش اظهار داشت: جنبه سوم موفقیت های دولت سیزدهم از لحاظ عملکرد بوده که در این بخش نیز اقدامات خوبی داشته و برای دستیابی به نمره مطلوب باید گام های کوتاه و بلند مدتی در روزهای آتی بردارد.
وی گفت: موفقیت در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، پرداخت به موقع حقوق ماهیانه کارکنان بدون خلق پول، کاهش رشد نرخ سیمان، خروج ساخت مسکن از رکود و تعامل فعال وزارت خارجه با کشورهای همسایه، روسیه و چین و اروپا،  آزاد سازی چهار میلیارد دلار از دارایی های ایران از موفقیت های این دولت در ۱۰۰ روز خدمت است.
حجت الاسلام حسن زاده یادآورد شد:  اتخاد سیاست ها و تصمیم های موثر برای رفع گرانی های بی رویه، توسعه اقتصادی، تلاش برای تحقق اهداف و  نقشه راه دولت طبق شعارهای انتخاباتی، خروجی محور شدن سفرهای استانی رییس جمهوری و وزا، ایجاد آرامش در بازار سرمایه از جمله انتظارات از دولت سیزدهم است که باید به زودی نتایج آن برای مردم ملموس باشد.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج افزود: نیروی بسیج نیرویی مردمی که از دل آنها برخواسته و مکتبی است که بر اساس رهنمودهای دین اسلام قدم بر می‌دارند تا آمادگی خود را در راستای مسیری که اسلام و قرآن به آن  نیازمند است حرکت کنند.
حجت الاسلام حسن زاده افزود: بسیج با اسلام، قرآن امام زمان (عج)و انقلاب یک ارتباطی ناگسستنی دارد و این نیرو توانستند در دوران کرونا و در قالب طرح شهید سلیمانی حرکت خود در مسیر الهی را ثابت کند.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

کد خبر : 2697
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.