فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اشاره به برگزاری بیش از 40 عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در کیش ویژه برنامه های تدوین شده برای سال 1400 را در راستای توسعه بسیج و فعالیت های اقشار مختلف برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرهنگ محمد میرزاده در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های هفته بسیج از  29 آبان تا 5 آذر در کیش اظهار کرد: برنامه های این هفته با شعار محوری بسیج پاره تن مردم، بسیج گره گشا و خادم مردم، بسیج مدافع مصلحت و سلامت همزمان با سراسر کشور در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت جذب و سازماندهی نیروهای مردمی به عنوان فعالیت های محوری و ذاتی بسیج افزود: در هر بخش از فعالیت ها و رویکردهای نظام و کشور خلاء وجود داشته باشد بسیج در میدان حضور نقش آفرینی و گره گشایی خواهد کرد همانگونه که در 4 دهه گذشته در جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و بیماری کرونا بسیج سربلند بیرون آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با بیان اینکه غبارروبی و میثاق با شهدای گمنام آغازگر برنامه های هفته بسیج است؛ اردوهای جهادی و علمی خدمات رسانی در محلات، اعزام تیم های سیارپزشکی و مشاوره رایگان خانواده، تربیتی، کارآفرینی به محلات، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، کتابخوانی و ورزشی، اجتماع بسیجیان در روز سوم آذرماه در مرکز همایش های کیش، رزمایش اقتدار بسیج، حضور در نمایشگاه استانی نمایش دستاوردهای پایگاه های بسسیج، را از دیگر برنامه های بسیج برشمرد.

میرزاده در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در جزیره کیش نیز  گفت: از ابتدای شیوع بیماری تا کنون 150 داوطلب از بسیجیان و نیروهای سپاه در این طرح حضور یافته و مشارکت فعال داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه حدود 50 داوطلب دیگر نیز قرار است در اجرای این طرح مشارکت کنند افزود: توزیع بسته های معیشتی، رهگیری مبتلایان به کووید 19 و ارائه خدمات به مبتلایان و افراد در قرنطینه، مشارکت در کمیته واکسیناسیون از دیگر خدماتی است که بسیج در طرح شهید سلیمانی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش همچنین از آمادگی بسیجیان کیش برای کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر در استان خبرداد و افزود: سه تیم سازندگی آماده هستند تا در صورت اعلام نیزستاد امداد رسانی در استان به گروه های جهادی پیوسته و به استان اعزام شوند.

کد خبر : 2698
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.