امام جمعه کیش گفت: توسعه و افزایش امکانات درمانی این جزیره برای ارتقای آسایش و آرامش کیشوندان ضروری است.

به پایگاه خبری تحلیلی فیدار از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته جزیره کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی اظهار داشت: با توجه به وضعیت جغرافیایی کیش، درمان مستلزم هزینه های بالا است و برای کاهش این سرانه باید امکانات و خدمات بیشتری در بیمارستان جزیره از سوی متولیان امر از جمله سازمان منطقه آزاد کیش انجام شود.
وی اضافه کرد: سونوگرافی خواهران یکی از اولین خواسته های خانواده ها در جزیره است تا در همه روزهای هفته سونوگرافی این قشر توسط پزشک زن انجام شود.
وی یادآور شد: از چهار سال قبل این مشکل با مسوولان در میان گذاشته اما تا اکنون حل نشده و از مدیریت بیمارستان و مدیرعامل جدید سازمان درخواست می شود این مشکل را قبل از سایر مشکلات حوزه درمان مرتفع کنند .
امام جمعه کیش نصب دوربین های پایش تصویری را از دیگر مطالبات کیشوندان برای ارتقای سطح امنیت جزیره اعلام کرد و افزود: اکنون تعدادی از این دوربین ها در جزیره فعال شده که برای جلوگیری از تخلفات نقش بسزایی دارد.
وی اظهار داشت: انتظار می رود دستگاه های متولی هر چه سریعتر سریعتر نسبت به افزایش این دوربین ها و نصب دوربین های چهره خوان در راستای ارتقای سطح امنیت جزیره و مقابله با جرایم و تخلفات اقدام کنند.

سازمان منطقه آزاد برای برنامه ریزی توسعه اقدام کند
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه حدود ۲ هفته ای انتصاب سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش سپری می شود یاد آور شد: در این مدت بازدید های مناسب و خوبی از بخش های مختلف جزیره انجام شد اما انتظار می رود که یک برنامه کوتاه مدت برای توسعه فعالیت های زیربنایی از جمله حوزه مسکن، آموزش و پرورش و درمان تدوین و هرچه سریع تر به نسبت به اجرای آن اقدام کرد.
وی افزود: این جزیره به علت تغییرات بی حساب و نسنجیده ای که در گذشته انجام شد تعطیل شده و تنها با برنامه ریزی صحیح این چالش ها جبران می شود.
بسیج شاهکاری شگرف برای رفع مشکلات است
امام جمعه کیش با اشاره به فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: تشکیل این نیرو یکی از شاهکارهای امام راحل بوده که و اکنون به یک شبکه بزرگ فرهنگی، اجتماعی و نظامی تبدیل شده است.
وی افزود:  این فرهنگ افتخار ایران اسلامی است و باور داریم می توانیم با این تفکر بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر : 2717
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.