امام جمعه کیش گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو اولویت اصلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از صداوسیمای کیش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه‌های نماز جمعه کیش با اشاره به اینکه انتخابات باید صحنه عزت و حماسه باشد، گفت: آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند، انتخابات دستاورد‌های زیادی دارد و شرکت در آن تکلیف همگانی است.

امام جمعه کیش، افزود: مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران، تبلیغات خود را برای ناامید کردن مردم و کم اهمیت جلوه دادن انتخابات به راه انداختند.

او حضور در انتخابات را موجب اقتدار ملی و ارتقاء شاخص‌های نظام اسلامی دانست و تأکید کرد: هر شخص، ایران را دوست دارد و مدیون خون شهداست باید در انتخابات شرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز، انتخاب گزینه اصلح برای اداره کشور را دومین اولویت انتخابات برشمرد و گفت: اخلاص، ساده زیستی، حسن سابقه و داشتن تجربه مدیریتی و اجرایی، حافظ منافع ملی بودن، پایبند بودن به نظام و انقلاب اسلامی و بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی از ویژگی‌های نامزد اصلح است.

امام جمعه کیش به ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها با حمله به اردوگاه نصیرات و آزادی چند گروگان فکر می‌کردند می‌توانند آبروی از دسته رفته خود را به دست بیاورند، اما استعفا‌های پی در پی در کابینه رژیم صهیونیستی و شکست در میدان مبارزه بیانگر نزدیک شدن این رژیم به فروپاشی است.

او با تبریک فرارسیدن روز عرفه و عید قربان، ویژگی حج امسال را برائت دانست و ابراز امیدواری کرد: کنگره عظیم حج زمینه ساز بیداری اسلامی و جهانی برای مقابله با ظالمان بویژه صهیونیست‌ها شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز، سالروز تشکیل جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی را گرامیداشت و بر اقتدار، امنیت غذایی و خود کفایی در تولید برخی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

امام جمعه کیش، شهادت دکتر چمران و رروز بسیج اساتید را نیز گرامی داشت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5587
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.