فعالیت نخستین ستاد انتخاباتی شب گذشته با حضور مسئولان مرکزی ستاد پایتخت مربوطه در جزیره کیش کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، ستاد انتخاباتی مرکزی محمدباقر قالیباف یکی از کاندیداهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جزیره کیش با حضور جمعی از مسئولان این ستاد در پایتخت و ساکنان جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور احمد امیرآبادی فراهانی رئیس ستاد مرکزی اقشار انتخاباتی قالیباف و محمدحسین یوسف پور رئیس ستاد قالیباف در مناطق آزاد برگزار شد، امیرآبادی اظهار کرد: مناطق آزاد مورد خودتحریمی و تحریم داخلی قرار گرفته اند که باید برای از بین بردن این شرایط تلاش های لازم صورت گیرد.

وی رشد و توسعه در مناطق آزاد را ضروری عنوان کرد و برگزاری همایش و نمایشگاه های پرهزینه برای جذب سرمایه گذاران خارجی را امری غیرضروری برشمرد و افزود: وقتی می گوییم برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرده ایم باید شرایط را برای حضور آنان فراهم کنیم و موانع و مشکلات رفع شود.

وی به پروژه های نیمه تمام جزیره کیش نیز اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت مرتفع سازی موانع فعالیت سرمایه گذاران افزود: برای رفع موانع اگر نیاز به تصویب قوانین در مجلس یا دولت است باید این اتفاق صورت پذیرد و مشکلات افراد دلسوز و وطن دوستی که سرمایه های خود را به این جزیره آورده اند برطرف شود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به منافع و عزت ملت ایران به ویژه در مذاکرات بیان کرد: ملت ایران ملت بزرگی است باید به ملت اعتبار و عزت داد و حتی در مذاکرات باید منافع و عزت ملت ایران حفظ شود.

تاکید بر توجه به عملکرد و کارنامه ای شفاف در حوزه خدمات به مردم در عرصه های مختلف که در کارنامه فعالیت های محمدباقر قالیباف از حضور در شهرداری تهران، سازمان هوا و فضای سپاه تا ریاست مجلس از دیگر مواردی است که در این مراسم امیرآبادی به آن ها اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5605
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.