مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر ظرفیت فوق العاده مشهد در برگزاری دوره ها و اردوهای ورزشی  به ویژه در فوتبال و فوتسال تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، علیرضا تاج فیروز در حاشیه کلاس سطح ۳ فوتسال آسیا اظهار کرد: سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه ثامن‌الائمه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، ورزشگاه ثامن‌الائمه که این روز‌ها به آینه دق ورزشکاران تبدیل شده با مساعدت استاندار خراسان رضوی و وزیر ورزش و جوانان امید داریم طی چند ماه آینده بتوانیم این سالن را به بهره‌برداری برسانیم که برای اتمام بهره‌برداری آن به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره‌ها و کلاس‌های آموزش زمانی ارزشمندتر می‌شود که نتیجه‌بخش بوده و از این مربیان استفاده شود و صرفا به برگزاری کلاس خلاصه نشود.

تاج فیروز تاکید کرد: عملکرد تیم‌های فوتسال استان مطلوب است، امید است از این ظرفیت‌ها استفاده حداکثری داشته باشیم که بتوانیم ورزشکاران با اخلاق و با معرفت به جامعه ورزش تزریق کنیم. با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران، در میادین ملی وبین المللی ورزشکاران کارهایی انجام می‌دهند که در حوزه فرهنگی ارزشمند است که اگر مهمتر از اصل قهرمانی نباشد کمتر نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مربیان از اثرگذار ترین کسانی هستند که با بچه‌ها سر و کار دارند و اثر تربیتی آنان از والدین و معلم بیشتر است و مطلوب است که کلاس‌های دانش افزایی فرهنگی برای مربیان نیز برگزار شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4646
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.