فاطمه شریف سرمربی خراسانی ملی حفاری اهواز؛ نفر اول کلاس مربیگری سطح ۳ فوتسال بانوان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، در اولین کلاس سطح ۳ مربیگری فوتسال آسیا ویژه بانوان که  با حضور برترین مربیان ایرانی  و با تدریس علی تارقلی‌زاده و ابوالقاسم عارفیان و شهرزاد مظفر در تهران برگزار شد، فاطمه شریف افتخار فوتسال بانوان استان عنوان برترین مربی کلاس را به خود اختصاص داد. طبق اعلام دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال، فاطمه شریف که بعنوان مدرس رسمی AFC هم شناخته میشود توانست با کسب نمرات برتر ، بعنوان نفر اول دوره انتخاب شود.

کلاس مربیگری سطح ۳ فوتسال بالاترین سطح مربیگری فوتسال در آسیا محسوب می‌شود که مباحث پیشرفته در حوزه‌های مختلف در آن ارائه می‌شود.

فاطمه شریف با سابقه مربیگری در تیم‌های ملی فوتسال جوانان و بزرگسالان، یکی از جوان‌ترین مدرسان فوتسال ایران محسوب می‌شود و در دوره‌های تربیت مدرس AFC در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ در کشور مالزی حضور داشته است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4647
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.