نایب رئیس بانوان هیات دوچره سواری مشهدمقدس از اعلام نتایج برگزاری المپیاد ورزشی بانوان مشهد در رشته دوچرخه سواری در بوستان ریحانه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی هیات دوچرخه سواری مشهد مقدس، منیری با اعلام این خبر افزود: المپیاد ورزشی بانوان مشهد در رشته دوچرخه سواری در بوستان ریحانه و در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۹/۳۰ با حضور ۸۲ رکاب زن بانو و جمعی از علاقه مندان به این رشته با همکاری هیات دوچرخه سواری مشهد و میزبانی شهرداری منطقه ۷ برگزار شد.

وی ادامه داد : در این مسابقه شرکت کنندگان در ۳ رده سنی ۸ تا ۱۲ سال ، ۱۳ تا ۱۸ سال و ۱۹ سال به بالا با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان این رقابت های جذاب از نفرات برتر هر رده سنی با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

نفرات برتر

رده سنی ۸ _ ۱۲ سال

۱- الناز کاوه

۲-فاطمه فیوج

۳-هلیا چمبری

رده سنی ۱۳_۱۸ سال

۱- ریحانه نوری

۲-دینا زنگنه

۳-زینب نوری

رده سنی ۱۹ سال به بالا

۱-هما خالقی نژاد

۲-فائزه شایسته

۳-سیده صالحه حسینی

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4671
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.