مدیریت حمل ونقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات از اجرای طرح تک مسیره شدن خدمات ناوگان مینی بوس رانی کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، میثم سام بند مدیر حمل و نقل عمومی کیش با اشاره به اینکه تردد آسان، ارزان و ایمن در نقاط مختلف شهری یکی از مهم ترین محورهای فعالیت این مدیریت با هدف تامین رفاه بیشتر شهروندان است اظهار داشت: گروه زیادی از ساکنان کیش برای تردد های روزانه خود از مینی بوس استفاده می کنند و تک مسیره شدن مینی بوسها یکی از مطالبات شهروندی بود که از یکشنبه هشتم بهمن اجرایی شد.
وی افزود: در حال حاضر مینی بوس ها مسافران را از مبدا پارک دلفین تا میدان سعدی و میدان بهارستان جابجا می کنند. هزینه جابجایی مسافران از پارک دلفین تا میدان سعدی 8500 تومان و از میدان سعدی تا میدان بهارستان 5000 هزارتومان و بالعکس است که در مجموع مسافران برای مسیر پارک دلفین تا میدان بهارستان مبلغ 13 هزار 500 تومان پرداخت می کنند.
گفتنی است پیش از اجرای این طرح مسافران می بایست در میدان سعدی برای تغییر مسیر مینی بوس خود را تعویض کنند که این موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده بود.     

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4844
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.