با بکارگیری 20 دستگاه مینی بوس جدید ظرفیت خطوط مینی بوسرانی کیش در ایام نوروز بیش از ۳۴۰ صندلی افزایش یافت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات ، در آستانه تعطیلات نوروز و در راستای تامین رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران و دسترسی به حمل و نقل آسان و ارزان ۲۰ دستگاه مینی بوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کیش افزوده شد.

بر اساس این گزارش با بکارگیری این مینی بوس ها ظرفیت ناوگان حمل و نقل کیش ۳۴۶ صندلی افزایش خواهد یافت.

 میثم سام بند مدیرحمل و نقل عمومی کیش با اعطای کارت تردد رانندگان این مینی بوس ها اظهار داشت: این مینی بوس ها تا سیزدهم فروردین در ناوگان حمل و نقل فعالیت می کنند و در صورت نیاز این مدت  تمدید خواهد شد.

سام بند افزود: چنانچه در طول تعطیلات نیازمند افزایش مجدد ظرفیت ناوگان باشیم تمهیدات لازم برای افزودن  ۲۰ دستگاه مینی بوس دیگر به ناوگان حمل و نقل شهری در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است ناوگان حمل و نقل شهری کیش تا اسفند  با ۷۹  دستگاه مینی بوس در خطوط اصلی به ساکنان و گردشگران خدمات رسانی می کرد که  در آخرین ماه سال با افزایش ۶ دستگاه مینی بوس  سه مسیر جدید به مسیرهای مینی بوسرانی شهری کیش افزوده شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5160
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.