دارندگان سگ های نگهبان در جزیره کیش از ابتدای تیر ملزم به تهیه قلاده و دریافت شناسنامه برای این حیوانات هستند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، به منظور ساماندهی و پیشگیری از افزایش جمعیت سگ های نگهبان  و رهاسازی آنها در محیط شهری از ابتدای تیر بیرون آوردن سگ ها بدون قلاده ممنوع اعلام شد.
همچنین دارندگان سگ های نگهبان تا پایان تیر فرصت دارند تا با مراجعه به اداره دامپزشکی، تکمیل فرم های آماری و انجام واکسیناسیون های دوره ای برای این حیوانات شناسنامه دریافت کنند.
بر اساس این گزارش بنرهایی با هدف اطلاع رسانی گسترده به شهروندان نیز در شهرک های صنعتی شماره یک (درخت سبز)، شماره دو (جنب پادنا)، شماره سه (سمت باربری میرحسینی)، شماره چهار (شهرک کارگاهی)، شماره پنج (28 سوله) و شماره شش (مقابل سافاری) نصب شده است. 
بدیهی ست پس از پایان تیرماه در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده و مشاهده سگ های بدون صاحب و فاقد قلاده در فضاهای شهری ضمن جمع آوری و انتقال حیوان  به محل قرنطینه با متخلفان مطاق شیوه نامه مصوب سازمان منطقه آزاد کیش برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5649
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.