مدیر اصناف و بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم از تمدید یک هفته‌ای جهت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی جهت انتخاب روسای کارگروه‌های صنفی در جزیره جهانی قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل، مسعود مورموگویی با بیان این مطلب، اظهار داشت: زمان ثبت نام فعالان صنوف مختلف جهت انتخاب روسای کارگروه‌های صنفی منطقه آزاد قشم با یک هفته افزایش، از 24 خرداد به تاریخ 30 خرداد تغییر یافت.
وی با تاکید بر اینکه 30 خرداد آخرین مهلت ثبت نام صنوف مختلف جهت انتخابات روسای کارگروه‌های صنفی جا مانده و به حد نصاب نرسیده نوبت اول است، افزود: زمان دومین مرحله انتخابات ششم تیر ماه خواهد بود.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، در دور دوم انتخابات کارگروه‌های صنفی در منطقه آزاد قشم بر اساس هماهنگی و تایید کمیسیون نظارت بر اصناف، دارندگان مجوز کسب و پیشه فعال از شهرداری‌ها در سطح شهرستان قشم، هم حق مشارکت در انتخابات نوبت دوم را دارند.
مورموگویی یادآور شد: انتخاب اتاق اصناف در قشم مهمترین گام برای ساماندهی صنوف مختلف محسوب می‌شود که منطقه آزاد قشم در میان مناطق آزاد پیشرو و پیشگام این اقدام است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5590
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.