نخستین همایش و نمایشگاه تخصصی و بین المللی صنعت حمل و نقل و لجستیک ایران؛8 تا 10 اسفند امسال در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، در این نمایشگاه، شرکت های مختلف صنعت حمل و نقل کشور، ضمن رونمایی و نمایش توانمندی های صنعت حمل و نقل خود، به تحلیل و بررسی مهمترین مشکلات و ارایه راه حل های تخصصی خواهند پرداخت.

این نمایشگاه از 8 اسفند به مدت 3 روز از ساعت 17 تا 23 برگزار می شود و بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه و همایش بین‌المللی می‌توانند با آخرین دستاوردهای صنعت حمل و‌ نقل و لجستیک آشنا شوند.

بر اساس این گزارش، همزمان با برگزاری این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با عناوین اینکو ترمز، نشست فعالان حمل و نقل روسیه، نشست پیشکسوتان صنعت و حمل و آخرین دستاوردهای زنجیره تامین از ساعت 10 تا 13، روزهای 8 تا 10 اسفند در سالن های ابن سینا، خوارزمی و رازی مرکز همایش های بین المللی تشکیل می شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5006
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.