دبیرکل مجمع توسعه و نوآوری سازماندگان کیش از موافقت سازمان منطقه آزاد کیش برای تشکیل دبیرخانه مستندنگاری رویدادهای تصمیم سازی در جزیره خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، طهمورث قاسمی در نشست با اصحاب رسانه کیش با اشاره به رشد و توسعه کیش در سال های گذشته که موجب شد متولیان و مدیران ارشد کشور در مناسبت های مختلف به جزیره سفر کنند افزود: مجمع سازندگان کیش به دنبال فرصتی برای تاسیس دبیرخانه ای است تا به واسطه آن تصمیم های گرفته شده در خصوص جزیره کیش، نتایج سفرهای مسئولان و مدیران ارشد و مقام های کشور و دستورات و مصوبات برای پیگیری های بعدی در آن ثبت و ضبط شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه قرار است با مستند سازی در گردشگر کار، بایگانی، پردازش اطلاعات تسهیل گر حرکت سرمایه گذاران و سازمان منطقه آزاد کیش در توسعه جزیره باشد تاکید کرد: درخواست تشکیل دبیرخانه مستندسازی هفته گذشته در شورای توسعه و نوآوری سازندگان که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد مورد موافقت قرار گرفته و به زودی شاهد تاسیس آن خواهیم بود.

سرمایه گذاران صاحب نماینده رسمی در کمیسیون های اقتصادی شدند

قاسمی با بیان اینکه حضور نماینده رسمی سرمایه گذاران در این کمیسیون ها از دیگر درخواست های ارایه شده در شورای توسعه و نوآوری سازندگان بود که با این درخواست نیز موافقت شده است افزود:  سازمان منطقه آزاد کیش به منظور اجرا و اعمال سیاست های مختلف دارای کمیسیون مختلف اقتصادی است.

وی با بیان اینکه نماینده سرمایه گذارانی که دارای طرح های اجرایی و سرمایه گذاری کلان هستند در این کمیسیون ها حضور رسمی پیدا خواهند کرد  از معرفی جواد سلماسی به عنوان نماینده سرمایه گذاران انبوه ساز خبرداد.

دبیر مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش به فعالیت نهادها، انجمن ها، تشکل های صنفی و فرا صنفی مختلف در  جزیره  اشاره کرد و افزود: برای پیشبرد بهتر امور برنامه های این نهادها در تعاملی حداکثری با یک وحدت رویه فرآیندها انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا سیاست سازمان منطقه آزاد کیش هم بر مدیریت و ساماندهی این حوزه ها است به همین دلیل در صدد هستیم با همکاری تمامی نهادها و مجامع فعال کیش در زمینه متشکل شدن جامعه و اجتماعات صنفی جزیره حرکت کنیم.افزود: مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش نقش بازوی مالی حاکمیت منطقه ای در طرح های اجرایی و زیرساختی را از دیگر ماموریت های خود قرار داده و در این راستا آمادگی داریم در بازگرداندن شبکه توزیع برق جزیره به عنوان یک شبکه زیرساختی به حاکمیت مشارکت داشته باشیم.

مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش سال گذشته توسط ۱۴ نفر از سرمایه‌گذاران جزیره کیش با هدف اعتلای صنعت ساختمان، رونق کارآفرینی و ایجاد تحریک در صنایع مرتبط با صنعت ساختمان و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد جویای کار و نیز صیانت از نهادهای صنفی و تقویت مدیریت علمی و تشویق سرمایه‌گذاران تاسیس شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2452
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.