جلسه کمیته تخصصی شورای ترافیک با محوریت بررسی نرخ جدید خدمات حمل و نقل کیش در سال جاری تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، در جلسه کمیته تخصصی شورای ترافیک که ظهر امروز دوشنبه ششم فروردین با حضور مدیر حمل و نقل عمومی و چند تن از مدیران شرکت عمران ،آب و خدمات، جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، مدیرعامل جامعه رانندگان و رییس شورای شهر کیش در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد ، در خصوص نرخ های جدید حمل و نقل بحث و تبادل نظر شد.
بر اساس این گزارش ، میثم سام بند با اشاره به اینکه هرساله طبق روال قانونی افزایش نرخ مطابق سرزمین اصلی در جزیره کیش نیز اعمال می شود گفت: نرخ جدید خدمات حمل و نقل پس از اعلام نظر شورای شهر برای تصویب نهایی به شورای ترافیک ارسال می شود و پس از آن برای اعمال تعرفه های جدید به رانندگان و آژانس ها اعلام خواهد شد. 
سام بند تصریح کرد: روند اداری برای اعلام نرخ های جدید در ماه پایانی سال آغاز شده و طبق برنامه نیز امروز کمیته تخصصی تعیین نرخ برگزار شد.
مدیریت حمل و نقل عمومی تاکید کرد : تا پیش از اعلام نرخ جدید ، تمامی رانندگان ملزم هستند تا با تعرفه های سال ۱۴۰۲ به مسافران ارائه خدمات کنند .
لازم به ذکر است سامانه ۱۴۱ و https://transport.kish.ir برای دریافت شکایات و نظرات مردمی اعلام شده است.
 
انتهای پیام/
کد خبر : 5191
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.