صبح امروز سه شنبه 19 اسفند 99 اینترنت نسل پنجم ایرانسل در جزیره کیش راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، توسعۀ پوشش 5G ایرانسل در سراسر کشور، پس از تهران و شیراز، از فردا در کیش ادامه پیدا می‌کند. پس از راه‌اندازی پنج سایت تجاری نسل پنج تلفن‌همراه توسط ایرانسل در تهران و شیراز، جزیره کیش سومین مقصد در ایران است که فردا، با راه‌اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل، شهروندانش می‌توانند جدیدترین فناوری اینترنت جهان را در شبکۀ کاربردی و واقعی ایرانسل تجربه کنند.

این سایت، ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور دکتر ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، دکتر جعفر آهنگران سرپرست منطقۀ آزاد کیش، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و جمعی از مدیران منطقه‌ای جزیره کیش، در مجاورت ساحل مرجان افتتاح و از طریق تلویزیون اینترنتی لنز به نشانی lenz.ir/live، به صورت زنده پخش می‌شود.

 خدمات این سایت، از طریق دکل اشتراکی منطقه آزاد کیش ارائه شده است و مرکز تجاری کیش (بازار بزرگ کیش) تحت پوشش آن قرار دارد. ساحل مرجان، اسکله بزرگ و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، از جمله مراکز مهم واقع در محدودۀ این سایت هستند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2383
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.