تفاهم نامه پرداخت هزینه خدمات ناوگان تاکسیرانی کیش با استفاده از نرم افزار جرینگ در کیش امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم نامه هوشمند سازی پرداخت کرایه تاکسی با بهره گیری از کیف پول جرینگ در کیش به امضاء رسید.

بنابراین گزارش، براساس این تفاهم نامه که به منظور تسهیل در ارائه خدمات و پرداخت های خرد شهری صورت گرفته است کیشوندان و گردشگران می توانند جهت پرداخت هزینه تاکسی از کیف پول جرینگ با استفاده از کد دستوری *7# و QR کد بهره گیری کنند.

امیر سوداگران، مدیرفناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به طی مسیر هوشمندسازی توسط سازمان منطقه آزاد کیش با رونمایی از سامانه های طراحی شده برای ارائه خدمات در بخش های مختلف تاکید کرد: شهر هوشمند نیازمند شهروندان هوشمند است و این تفاهم نامه گامی در مسیر تحقق این رویکرد است.

وی با بیان اینکه هوشمند سازی از حمل و نقل عمومی در جهان آغاز شده است گفت: این اتفاق تجربه موفقی بوده و از این حوزه به سایر بخش ها نیز گسترش یافته است.

مدیرفناوری اطلاعات سازمان تاکید کرد: اقتصاد هوشمند بستری است که برای ارتقاء جزیره کیش به آن نیازمند هستیم و فراتر از پرداخت،  توسعه در این زمینه و افزایش کاربردهای سیتسم های هوشمند سازی باید مورد استفاده قرار گیرد به همین دلیل است که استارت آپ ها در کیش شکل می گیرد

وی تاکید کرد: وجود یک ساختار لجستیک برای رونق کسب و کارها در جزیره ضروری به نظر می رسد که موجب تجمیع و کاهش هزینه ها خواهد شد.

حسام حبیب الله مدیرعامل شرکت جرینگ نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 37 میلیون کاربر در کشور از خدمات این شرکت بهره مند شده اند افزود: جرینگ 11 سال پیش در جزیره کیش متولد شدو اکنون اولین فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل عمومی آغاز کرده است و در آینده ای نزدیک فعالیت های خود را در بخش های دیگر به ویژه گردشگری و تفریحات افزایش خواهد داد.

آژانس های تاکسیرانی جزیره کیش در یک حرکت خودجوش و در راستای حمایت از شهروندان و گردشگران و تسهیل در ارائه خدمات اقدام به بهره گیری از خدمات الکترونیک پرداخت در جزیره کیش کردند که به همین منظور فعالیت شرکت جرینگ و استفاده از کیف پول الکترونیکی در کیش با انعقاد یک تفاهم نامه اجرایی شد.

 

کد خبر : 2449
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.