رئیس کمیته امور فرهنگی و جشنواره‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، جشنواره‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان همچنان در قشم ادامه دارد و در شب‌های پر فضیلت قدر شاهد پژواک آوای ملکوتی قرآن کریم با حضور مردم مومن قشم و میهمان جزیره در غار خوربس خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی سلیمی با بیان این مطلب، افزود: علاوه بر آئین قرآن خوانی در غار خوربس، برنامه تجمع هیات‌های مذهبی در مصلی امام علی (ع)، حسینیه‌ها و مساجد با سخنرانی روحانیون، مداحی و سردادن ندای دلنشین الغوث الغوث ارادتمندان به امیرالمومنین (ع) انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: آخرین ویژه برنامه‌های فرهنگی بهار قرآن هم به عید مبارک فطر مربوط می‌شود که با برپایی جشن در کمپ‌پارک آفتاب 2، پارک زیتون و بنای تاریخی شهر قشم ادامه خواهد یافت.
جزیره قشم با داشتن ظرفیت‌‌های مهم گردشگری و مردمانی مهربان و میهمان دوست در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی میزبان انبوه گردشگران از نقاط مختلف ایران و دوستداران خارجی است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5215
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.