رئیس کمیته امور فرهنگی و جشنواره‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از پایان اجرای کنسرت نوروز 1403 در سالن نمایشگاه بین‌المللی شهر قشم، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی سلیمی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت 1500 نفره سالن نمایشگاه بین‌المللی شهر قشم، افزون بر 10 هزار علاقمند به هنر موسیقی از اجرای هفت تن از خوانندگان بنام کشورمان استقبال کردند.
وی ادامه داد: هنردوستان قشم و میهمانان این جزیره جهانی به مدت هفت شب در کنسرت نوروزی هنرمندانی همچون احمد وند، گروه ماکان بند، سهراب پاکزاد، حامیم، طلیسچی، گرشا رضایی و مجید رضوی، شرکت کردند.
رییس کمیته امور فرهنگی و جشنواره های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال خوبی که از این کنسرت‌ها شده امیدواریم اینگونه برنامه‌ها را در مناسبت‌های مختلف با حضور خوانندگان بنام کشور در جزیره زیبای قشم داشته باشیم.
جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس از آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز 1403، میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5216
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.