میکامال در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۱ حضوری فعال و پررنگ خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، مرکز خرید و تفریح میکامال در فضایی بالغ بر ۱۳۰ متر مربع در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی امکانات و قابلیت‌های این مجموعه و ارائه گزارش از پیشرفت این پروژه‌ در آستانه بهره‌برداری خواهد پرداخت.

میکامال یکی از ده مرکز خرید برتر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به انتخاب انجمن بین‌المللی مراکز خرید است که اواخر امسال در جزیره کیش به بهره‌برداری می‌رسد.

در نمایشگاه امسال ایران ریتیل شو، مراکز خرید در حال فعالیت یا در حال ساخت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای با سابقه و نوظهور فروشگاه‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های مالی، شرکت‌های بهره‌بردار مراکز خرید، شرکت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تجهیزات فروشگاهی و صنایع وابسته حضور به هم خواهند رساند تا آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید اهالی این صنعت قرار دهند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه چهار روزه، ۱۲ پنل آموزشی برگزار خواهد شد تا مدیران عامل و صاحبان برندها‌ی خوشنام و موفق این صنعت بتوانند آخرین تجربیات و یافته‌های خود را در اختیار همکاران خود قرار دهند

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ مهرماه و با حضور فعالان و بازیگران اصلی این صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

مجموعه میکامال یکی از بزرگترین پروژه های تجاری، تفریحی و مسکونی جزیره کیش است که می تواند بسترساز جذب گردشگران داخلی و خارجی و رونق اقتصادی جزیره کیش باشد.

کد خبر : 2617
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.