امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فضای مجازی گفت: یکی از مصادیق مواظبت از تقوای فردی و جمعی مراقبت از فضای مجازی است تا هر چیزی در آن منتشر نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های عبادی سیاسی این هفته کیش ضمن توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی از مسئولان و برنامه سازان رسانه ملی خواست با ساختن فیلم و پویا نمایی، فداکاری و ایثار از جمله رشادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام را در نجات جان پیامبر به دنیا نشان دهند.

امام جمعه کیش هدایت فرهنگی را مهمترین وظیفه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: باید احساس هویت ملی و انقلابی در جامعه هویدا شود.

خطیب جمعه کیش با تاکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی، اصل هدایت فرهنگی برنامه‌های صداوسیما محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: در برنامه‌های ورزشی نیز باید انقلابی بودن نمودار باشد.

وی به خدمات دولت سیزدهم در دو ماه اخیر اشاره کرد و گفت: این خدمات در این مدت کم، باعث افزایش امید مردم به آینده شده است و اجرای سریع واکسیناسیون همگانی، ترخیص پرشتاب کالای رسوب شده در گمرک، تسریع در صدور مجوز‌های کسب و کار، اتخاذ سیاست درست در کاهش قیمت کاذب سیمان و پایین آوردن قیمت آن نمونه‌های اقدامات خوب دولت است.

امام جمعه کیش از مسئولان خواست برای حال خوب مردم تلاش کنند و این امر با تثبیت و کاهش قیمت‌ها و رفع موانع کسب و کار و کوتاه شدن پیچ و خم‌های اداری میسر می‌شود.

وی افزایش قیمت کالای اساسی، چون تخم مرغ را نشان دهنده تصدی برخی مدیران به دور از روحیه جهادی و انقلابی در کشور دانست و گفت: با بهره‌گیری از مدیران انقلابی باید برای کاهش و تثبیت قیمت‌ها تلاش کرد.

خطیب جمعه کیش هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و گفت: پلیس جزیره کیش در چارچوب قانون عمل می‌کند و امین مردم و ولایتمدار است.

و‌ی  از مسئولان شرکت عمران آب و خدمات کیش خواست به خواسته‌های به حق کارگران از جمله ضایع شدن حقوق آنان توسط برخی پیمانکاران و معافیت مالیاتی توجه و رسیدگی کنند چرا که معافیت مالیاتی از جمله امتیازات و مشوق‌های مناطق آزاد برای کارمندان، کارگران، اصناف و فعالان اقتصادی محسوب می‌شود و با برداشتن این امتیاز دیگر، جذابیت‌ها و مشوق‌ها هایی برای فعالیت این گروه‌ها در مناطق آزاد باقی نمانده است.

خطیب نماز جمعه کیش از دولت، مجلس شورای اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور خواست قانون حذف معافیت مالیاتی را اصلاح کنند تا کارگران، کارمندان و فعالان اقتصادی با امید و رضایت بیشتری به کسب و کار در این جزیره بپردازند.

کد خبر : 2633
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.